onsdag 23. november 2011

"Gikk meg bort i hobbyland"







I går så tok kreativiteten litt av her!
Skulle bare,,,,



Lage ein litt mindre konglekrans til adventskrans! Men så blei det litt annerledes!
Gammelt falmet hengekøyestoff og blonder blei Romantisk dill dall krans; nesten litt Jeanne d Arc Living.



18 åringen sa det på sin diplomatiske måte, Joooo den var fin den!

Meeen den får ikkje meg til å tenke på jul.

Kvit, lilla eller rødt? hvilke farge bruker du i adventstia?

Nå må eg muligens hente kongler allikevel? Eller noe grønt, får se!

Mulig eg tar mot til meg å viser dere litt mere.

Ha ein fin dag! Klem,

15 kommentarer:

  1. Oii, den ser super flott ut. Venter spent på fortsettelsen:-) Eg pynter med lilla og hvitt i stuen og gammeldags rød jul på kjøkkenet. Gleder meg til å begynne pyntingen, var å shoppet litt nytt i går. Fortsatt fin uke til deg:-)

    SvarSlett
  2. Så kjekt når man har tid til å pusle med sånt, ser ut som det blir veldig fint :) *♥*

    SvarSlett
  3. Kransen er nyydelig. Flotte bilder du viser.

    Har ikke ordnet krans enda, men den blir nok mest i hvitt.

    Klem Bente

    SvarSlett
  4. Ja, vis hele kransen, for dette så lekkert ut!
    Jeg er nok tradisjonell i fargene, men har veldig sansen for hvitt..mer og mer..for lilla og rødt er tunge farger;)
    Nyt dagen, klem fra meg;)

    SvarSlett
  5. Alt må ikke være rødt i julen. Hvitt er rent og nydelig hele året. Jeg er ikke noe glad i nisser heller. Litt røde detaljer her og der. Jeg har lyst til å se hele kransen din! Du kan trygt vise den frem, for den så lekker ut! Klem fra Eli:)

    SvarSlett
  6. Nydelig, her går det i lyse farger, både til jul og advent. Klem.

    SvarSlett
  7. Takk for koselig hilsen :-)
    Kjenner at jeg kribler og klør etter å begynne å pynte når jeg ser de fine bildene dine :-)Hos meg går de nok mest i rødt...

    Ønsker deg en fiiin kveld
    Klem Nostalgia

    SvarSlett
  8. Hei og takk for hyggelig kommentar, skal vise frem skrivepulten, unnskyldningen var at den var full av rot... og det hadde jeg jo ikke det minste lyst til å vise frem på bloggen.. Vil jo ikke fremstå som en slarkete husmor.
    Nok om det. Julen er for meg rød, knall rød, ildfull, varm, frodig og lun. Synes hvitt er fint, men for å komme i stemning (jul), da må jeg nok ha rødt, og fete nisser. Ha en hyggelig kveld.
    Klem:)

    SvarSlett
  9. Så koselig da:) Adventstiden er nok ganske så tradisjonell og lilla for meg. Til jul i år tror jeg det blir en del hvitt, men såklart med røde detaljer innemellom:) Klem

    SvarSlett
  10. Å, eg elsker kreative mennesker ! Og eg elsker å vere kreativ sjølv også ! Virkelig kjenne på skapergleden :)

    Eg likar lilla (heile året):))

    klem frå ei kvalpesjuk Petrine

    SvarSlett
  11. Her i huset blir det nok rødt både på kjøkken og stove. Min julepynt går att frå år til år:-))

    Men kunne godt tenke meg å sjå heile kransen ja.

    jannetoveklem

    SvarSlett
  12. Jeg vil gjernevse mer! Ser veldig fint ut det du viser ;)

    Her er det hvitt og engler som gjelder i adventstiden og så kommer det litt mer rødt rett før jul :)

    Klem

    SvarSlett
  13. Kjempefin krans:-)
    Og nydelig juletre du har. Helt perfekt og se til:-)
    Jeg skal pynte med rødt og hvit på kjøkkenet. På stua blir det hvit og sølv.
    Å jeg har en stor samling med nisser,som jeg ikke tror for komme frem i år. Hadde lite nisser frem i fjor også. Vet ikke hva det er men har mistet sansen for nisser. Har ikke så mange engler heller.
    Men i morgen skal jeg begynne så smått og pynte stuen til jul. Kjøkkenet tar jeg om fredag, det er skikkelig hverdagsglede og få pynte til jul:-)
    Klem

    SvarSlett
  14. Å ...den kransen så da så fin ut. Du må vise mere av den ;) Den passer jo perfekt til en lys jul. :) Kos å finne frem litt pynt nå...eller å lage litt. Elsker førjulstiden, den er full av forventninger, gleder og sosiale sammenkomster.
    Det er så godt å ta vare på alle disse gode minner man får i sammen med familien :) ha det fint..klem Merethe

    SvarSlett
  15. Så koselige puslerier du holder på med da,kjempefint blir det og. :)))
    Klem.

    SvarSlett