fredag 18. november 2011

Ein katt kalt Mira!






Siv` har fått seg katt! Verdens fineste så klart!
Unnskyld Noah det er forsatt du som er verdens fineste katt her i huset!

Ho trengte hjelp til å finne på navn og eg foreslo Mira.
Og Mira ble det! Hurra! (Blir eg "Gudmor" da?)

Vil gjerne se Mirapusen flere ganger på bloggen din Siv;-)


Om ikkje det var stas nok at den fine pusen skulle kalles Mira, så kom det pakke i posten til meg! (Eg hette ikkje Mira altså bare et bloggnavn).

Koselig gave! Tusen takk! Siv



Vil du ha gave fra Siv`s verden? Kan du prøve lykken! Inne hos Siv.


Noahpusen blir flau av heile greia. maken til tull!

Ønsker deg som stikker innom God helg!
Snart kan me pynte til advent!

"Miraklem" Purr purr TI hi!

4 kommentarer:

  1. Så koseleg - klart du er gudmor da eller iallefall namnemor. Ha ei god helg og klem

    SvarSlett
  2. Fint namn på en mycket söt katt!

    SvarSlett
  3. Mira pusen var bare helt nydelig ! Kattunger er noe av de vakreste som finnes synes nå jeg.

    SvarSlett