tirsdag 17. august 2010

Teppet er ferdig!

Det blei sånn!



Etter ti runder rundt, syns eg det var nok.


Var innom brukt/delemarkede i Birkeland på lørdagen, og noen små lopper blei med heim. Hjerte sandkakeform, smultring utstikker, og colacola yo yo fra 60 tallet.


Kjøpte ein fin Høyang kaffekjele. Planen var å gi den til kaffedrikkeren her i huset, sånn at han og de andre ungdommene kunne ha den til bål-kjele. Men syns vel den er for fin til det! Så kanskje eg kommer over ein til, som er litt styggere! ;) Eller finere ha ha. Snakker om skrotnisse.

Så kjøpte eg ei Blå/kvit engelsk tekanne, men den har eg ikkje tatt bilde av enda.

Har problemer med strømtilførsel til pc-en , dårlig kontakt, snart blir den vel heilt ødelagt. Fryktelig irriterende, å holde på å skrive noe, når det sier piiing og så er skjermen svart. Det blir nok lite kommentarer nå dessverre! Men vil takke alle for gode forslag til brettet mitt. Må tenke meg om ei stund, før eg gjør noe med det.

Klem fra Mira, på ein grå tirsdag.

14 kommentarer:

  1. hei på deg.
    sååå vakkert teppet ditt er,ja det er jommen nok med så mange runder,en stor jobb det,men såå nydlig.
    lekker kaffekjele å,å de formene du fant er skjønne,moro med bruktbutikk.
    ønsker deg en fin dag,klem fra sylvia

    SvarSlett
  2. Å, som jeg misunner tålmodigheten alle teppeheklere MÅ ha...
    Nydelig teppe, og flotte funn på loppis. Det er nå fryktelig gøy å være skrotnisse, da :)

    SvarSlett
  3. Så nydelig teppe du har heklet, nydelige farger. Så flink du er.
    Flotte ting du har kjøpt på loppis.
    Synes også det er gøy å være skrotnisse :o)
    Ønsker deg en fortsatt fin tirsdag.
    Klem fra Mio

    SvarSlett
  4. Heisann..
    lenge siden...og nå er sommeren gått:)
    Koselige ting du har handlet....
    kos deg
    eddaKlemmer

    SvarSlett
  5. arrg så kjedelig med datakrøll - håper d ordner seg!!!
    Teeppet ble kjempe fint - så flink du er!!!!
    klem fra lunalu

    SvarSlett
  6. Hei på deg ! Kjempekoselig at du blir med på markeringa på bloggen min !! Dette blir skikkelig gøy !!

    Kjempenydelig teppe i herlige farger !! Du verden kor mykje arbeid du må ha hatt :))

    Artige lopper, neste helg skal vi på vårt årlige loppe/marknad i Tresfjorden. Eg kjem heilt sikkert ikkje tomhendt heim i år heller !

    SvarSlett
  7. For et nyyydelig teppe! Lekre farger! Tenker det blir fint å ha når vinteren snuser på døra! ; ) Masse artige ting du hadde kjøpt! Ha en flott kveld!

    Klem Hilde

    SvarSlett
  8. Hei på deg. Så lekkert teppe...og mange fine loppe-funn. Ergelig med data-problemer. Verste jeg vet..... Klem :O)

    SvarSlett
  9. For et nydelig teppe du har laget!!! Og så mye kjekt du har kjøpt på bruktmarkedet!!! :0)
    Håper du får pc'en i orden snart!! Ikke noe kjekt å plages!!

    SvarSlett
  10. Oi så flink du er! Kjempe fint teppe.

    Ønsker deg en fin dag videre og lykke til med pcen.

    klem C

    SvarSlett
  11. Det ser ut som et ordentlig tålmodighetsarbeid, men resultatet er virkelig nydelig.

    Du kan ikke la en så flott kjele bli brukt på bålet. Denne ber jo faktisk om å få være til pynt.

    Klem fra Astrid

    SvarSlett
  12. Så nydelig teppen du har heklet. Heldig du er som kan og hekle. Det kan ikke jeg.

    Morsom sønn du har som vil ha 4julingen på stua.:))

    Eplekaka di ser kjempegod ut.
    Klem Synnøve

    SvarSlett
  13. Så flink du er, det var nydelig!
    Jeg har tatt frem mine lapper, om det blir et teppe noen gang vil tiden vise;)
    Herlige bruktfunn, kaffikjelen var veldig fin.
    Klem.

    SvarSlett
  14. nydelig teppe, og herlige gamle ting:DDDElsker sånt med nostalgi:DDDDDD Klemz

    SvarSlett