onsdag 11. august 2010

Litt av vert,,,,på ein onsdag/ heldig eg!






Etter ein litt "kjip" tirsdagmorra, der kantklipperen mosa vanningshydranten vår,Igjen! Andre gang i år, det blir dyrt det er sikkert. Heldigvis slapp ikkje kantklippermannen geisiren løs. Han brukte maskinen til å tette hullet,så kom han her å ringte på.(Du er det dine jorder de der, eg har hadd et "lite uhell", ! Da var det bare å få skrudd av trykket å ringe rørlegger:(

Fann eg ei gave i postkassa! Tusen takk! Hilde;) Eg har vunne 2 premien i hennes give away.


Mmmm pakken lukta så godt! Det var ei såpe og røkelse, i ei søt lita eske.


Måtte prøve å brenne litt røkelse! Et søtt lite fat fulgte med.

Eg anbefaler dere ein tur inn i Hildes verden! Trykk her for å ta ein tur dit!




Lavendel Mio har sendt meg ei historisk rose!Så snilt , Tusen, tusen takk! Eg håper den slår rot her hos meg. ei gammel rose herfra, skal sendes i retur. Så fantastisk blogglandia er! Her kan me dele interesser, ideer, oppskrifter,tanker, dikt , stikklinger. osv, osv, Tusen takk! alle sammen! som deler så mye med meg.






Ett nymalt hjørneskap, (Pizzaoppskrift vil gjerne Øystein og venner ha klart;)



Syns Skatollet kler eggehvit, grua meg til den malejobben, pga. alle detaljer, skuffer og styr. Men nå er det gjort, hurra. Nå gjenstår bare å rydde opp i alle tinga som var i det. Noe skal til bake på plass, og noe tja eg vet ikkje heilt eg. samler på så mye rart.

Ha ein fin onsdag, da dere! Her er det noen som maser om bading! så da skal eg vel kanskje bade da! Klem fra meg.

14 kommentarer:

  1. Så mye fint, kjempefint det skatollet da !! :)

    Kos deg med bading :)

    Klem :)

    SvarSlett
  2. Flott skatoll.
    Ha en fortsatt fin dag.
    Klem

    SvarSlett
  3. Nei, det er ikkje godt når dagen startar surt :( Men mi erfaring er om den startar surt, kan den ende supert for det !!

    Nydelig skjatoll og skap. Du er virkelig flink og tålmodig. Det var skikkelig fint. Ellers så har eg kosa meg her inne ei stund og sett mange fine bilder og fine ord.

    Takk for du deler så mykje fint med oss !!

    SvarSlett
  4. Skatoll selvfølgelig :)) Skjatollet er då ikkje oppfunne enda :))

    SvarSlett
  5. Skatollet ble kjempelekkert, og jeg skulle gjerne sett et nærbilde av de tingene du har i blått og hvitt på øverste hyllen.

    Gratulerer med premien og gaven. Er det ikke gøy når det kommer slike ting i posten?

    Klem fra Astrid

    SvarSlett
  6. Hei.Så mye fint.Kjempe fint ble skatoolet.Kjempe fin gave.Kos deg masse å ha en riktig fin Onsdagskveld.Klem fra Bodil.

    SvarSlett
  7. Skatollet ble kjempefint! :-)

    SvarSlett
  8. Lukta røkelsen godt, forresten? Har ikke prøvd akkurat den selv enda. :-)

    SvarSlett
  9. Så flott det ble. Grattis med premie. Nydelig hos deg Mira,er ofte innom og snoker. :)Klem Mette.

    SvarSlett
  10. Gratulere med premien!:0)
    Skatollet vart kjempeflott! Utrolig hva litt maling kan gjøre!
    Håper dere ikke klipper sund vanniningsannlegget flere gang i sommer...

    SvarSlett
  11. For et nydelig skatoll!
    Veldig kjekt med pakke i posten etter en dårlig start på dagen:)

    Ha en fin torsdag!

    SvarSlett
  12. Gratulerer med premien.
    Så flott skatollet ble, nydelig.
    Ønsker deg en fortsatt fin torsdag.
    Klem fra Mio

    SvarSlett
  13. Så supert skatollet ble!
    Koselig å finne en gave i posten etter en litt lei start på dagen:))
    Ha en fin kveld, og snart er det helg:))

    SvarSlett
  14. Hei!

    Så hyggelig med en pakke i posten :)

    Synes og skatollet ble knall fint!

    Kikk innom bloggen min. Vi arrangerer bloggtreff i Arendal nå. Håper virkelig du vil være med!

    klem C

    SvarSlett