onsdag 1. juni 2011

Konfektskål fra Anne Ka Munkejord.







Rop på sommeren så kommer den! Eldste sønner stilte i shorts i dag, tiltross for at morgenkvisten var kjølig, bare 11 grader! Står det JUNI på kalenderen så er det sommer! Sånn er det bare! Å jammen meg hadde han rett! Nå skinner sola og temperaturen stiger. Jippii! Hurra.




I går var mannen min i Tønsberg i forbindelse med jobben.
Da fikk han ei gave, den tok han med hjem til meg, eg fikk æren av å pakke opp!

Og eg pakka opp, og pakkka opp! He he. Lag på lag! Innerst var denne fine konfektskåla fra Anne Ka Munkejord!


Vil du vite mere om Anne Ka se innom HER!


Eller kanskje du har lest Lev Landlig nr. 1 i år? Der sto det om henne. Beundrer Håndverkerer, eller bør eg si kunstnerer som tør å starte for seg selv!


Tror eg kommer til å ta av den oransje merkelappen! Og bruke den til blomster!

Nå har pionene mine begynt å blomstre! De passer fint oppi! Valgte Orientvalmue i dag siden det passa til merkelappen. Siden kommer rosene! Gleder meg.

Kirsebær og jordbær, eller kanskje et telys, vil passe fint i denne skåla.

Nå vil eg ut å nyte sommerdagen! Håper du har det fint! Klem fra meg.

16 kommentarer:

  1. nydelig skål!!!! Litt sånn overdådig og frodig!!!!! akkurat etter mitt hjerte!!! Klemz grethe

    SvarSlett
  2. Så utrolig nydelig :-)
    Ønsker deg en fin fridag i morgen !
    klem, Nostalgia

    SvarSlett
  3. Å den var herlig, heldige du:))
    Kan brukes til så mangt ja.....
    Klem Anne Lise

    SvarSlett
  4. Nydelig skål !
    Og ja , den kan brukes til mye forskjellig og er dekorativ i seg selv :)
    Ha en fin torsdag :)
    Klem fra Ingunn :)

    SvarSlett
  5. Den var utrolig flott!!!

    Kjekt at du vil være med på give away hos meg:), ha en fin helg!

    SvarSlett
  6. Heisann!!

    Så koslig du vil være med på min give away,masse lykke til!!

    Ha en fin dag!!

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  7. Så flott og anvendelig den var! Ekstra gøy når en vet litt om den som har laget den.
    Her er peonene bare på knoppstadiet enda, men med denne herlige varmen kommer de vel snart.
    Ha en flott helg i sola; tenk det er meldt 24 varme gode grader i morgen ;o)

    Klem Mona

    SvarSlett
  8. Hei:)

    Denne skåla var virkelig vakker!

    Ønskar deg ei flott helg med håp om sol og glede:)

    Klem frå Astrid ♥

    SvarSlett
  9. Hej Mira
    Underbara bilder :)
    å missa inte

    S
    A
    T
    U
    R
    D
    A
    Y

    S
    H
    O
    W

    O
    F
    F

    VÄLKOMMEN :)
    Håkan

    SvarSlett
  10. Superfin skål!
    Blå som en sommerhimmel...
    God helg til deg!

    SvarSlett
  11. En kjempefin konfektskål!!
    Og headingen din likte jeg også....så sommerlig og fin :o)

    SvarSlett
  12. Heldig du var da!
    Gøy.
    Jeg reiser til Danmark denne uken jeg, Skagen....
    Deilig.

    SvarSlett
  13. Hei Mira :)
    Så skjønn konfektskål ღ
    virkelig vakker og bare
    en mydelig farge...
    Takk for link til Anne Ka
    Ønsker deg en superfin
    uke som kommer....
    Stor klem fra Mette :)

    SvarSlett
  14. kom over bloggen din inne på en annen blogg, det som fenget min interesse var Anne Ka Munkejord! Hennes glass er mine favoritter, har samlet siden vi fikk en del i bryllupsgave. Er så heldig å ha vært i Glasshytta hennes. Er som å komme inn i en godteri-butikk med alskens fristelser! Man vil ha bare den, og bare den, og den ! og den ! :)) Mye pent hun lager, og konfektskålen du fikk var helt super !

    Hilsen fra Ingrid Andrea

    SvarSlett
  15. ååhh men det første bildte var vakkert... flott skål! og her under,ser du også liker lev landlig...
    klemkose deg masse videre!

    SvarSlett