torsdag 9. juni 2011

Den aller minste?,,,


Egersundbolla eg har sett blei med heim fra bruktbutikken.
Den andre fra Stavanger Flint, blei også med heim.

Denne blomsten er oppi,


Stempelet på undersida Nr. 1?

Her er den sammen med den største eg har.

Porselen,Steintøy, Fayanse , Flint? Noen som har greie på dette her?

Det står Fayanse på de fleste Egersund-skålene mine , men ei står det Flint på, grønt stempel på den.

I dag har pappaen min fødselsdag! men det blei ein "guffen" dag for han, 113 og ambulanse. Han er i dei beste hender, men blir satt litt ut her. Regner med han er på sykehuset nå, men har ikkje hørt noe mere.



8 kommentarer:

  1. Huff da, det var ingen god bursdag.
    Håper alt går bra med pappan din. :)
    Fine boller du har, desverre har jeg ikke greie på dette.
    Håper noen kan hjelpe deg. :)
    klem med godbedrings tanker til din pappa.

    SvarSlett
  2. Så leit med pappaen din, ønsker ham riktig god bedring, ikke så kjekt med sånt på bursdagen :(

    Skjønne boller du har funnet, den lille var jo bare nusselig :) *♥*

    SvarSlett
  3. Hei.
    Håper det går bra med pappan din,
    ønsker ham alt godt.
    Kjempefine loppisfunn,men har ikke så
    mye greie på dette jeg heller.
    Klem Mette.
    Tusen takk for koselig kommentar.

    SvarSlett
  4. hei,
    masse god bedring til din pappa, en får en støkk i livet når ting skjer,
    nydelig boller du fant.
    ønsker deg en fin sommer dag .
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  5. Håper det går bra med faren din!
    Fine boller du har.
    Kan ikke hjelpe deg,desverre!!
    Ønsker deg ei fin pinse:)
    Klem

    SvarSlett
  6. Trasig med pappan - men du får tenkje på at han nok er i beste hender med kyndige folk rundt seg...

    Bruktebuer er alltid spennande og bollane var fine, eg har heller inga peiling på slikt desverre.

    Klem

    SvarSlett
  7. Hei
    Håper det går bra med pappaen din!
    Flotte boller du har der, er ikke så flink på slikt jeg heller.
    Klem Hanne

    SvarSlett
  8. Hei:)

    Først vil eg ønske god bedring til pappaen din ♥

    Nydelege bollar..
    Og nydelege bilder.

    ♥ Astrid

    SvarSlett