fredag 14. mai 2010

Postkassa full av "Lykke".

Lev landlig og pakke, på samme dag! Mmmm LYKKE!
Eg vant Give awayen hos Lykkelitens boble. Tusen takk! Snille du! Her var det mye Koselig, nyttig og FINT! .... To brikker fra kremmerhuset, oppvaskhåndkle,servietter,oppvaskbørste og noe som lukta godt; (såpehjerte, honninghåndkrem og duftpopuri!). Alt heilt i min smak!

Lykkeliten har ein flott blogg ta dere ein tur innom å se!


Nå skal eg lage meg ein god kopp te, og åpne det nye Lev landlig! Gleder meg!



Ønsker alle dere ei FIN langhelg! og ei Flott 17. Mai. Miraklem!

13 kommentarer:

  1. Så koselig at du likte gaven.
    Forsøkte å holde meg til litt nøytrale praktiske ting slik at i alle fall noe passet ;0)
    Alt er selvfølgelig ting jeg gjerne selv vil ha, og jeg regner med at det er kos med pakke i posten uansett!

    Takk for koselige kommentarer inne hos meg.

    Stor klem fra Lykkeliten

    SvarSlett
  2. Så heldig du var som vant så flott gave :)

    Og så nydelige lam!! Så koselig det må være å ha slike rundt seg hele tiden :) kunne ønske vi kunne starte opp med sau her på gården også :) enn så lenge koser vi oss med kanin i sommerburet sitt og hest på beiteslipp utafor stuevinduet :)

    klem

    SvarSlett
  3. Ja, det er skikkelig koselig å få pakker i posten! Minner meg på om at jeg har en pakke fra H&M jeg skal hente i morgen - ikke like spennende - for jeg vet jo hva det er - men... jo - litt spennende likevel! Hi hi :-)
    Har vært på Plantasjen i dag - det ble en heller dyr affere - men aaaah som jeg gleder mg til planting i morgen!!
    Ha en nyyydelig helg, og en flott 17. maifeiring!
    Klem fra Lunalu

    SvarSlett
  4. Kjempe fin gave du hadde vunnet, også så utrolg søte lam. Det er ingenting som minner meg mer om vår enn når lamene kommer sprettene bortover gresset. Ha en fin helg:-)

    SvarSlett
  5. Så flott gave du har fått, Mira. Lenge siden jeg har vært innom bloggen din, så nå var det mye nytt for min del. Ønsker deg en god helg og fin 17. mai. Klem fra meg

    SvarSlett
  6. Mye flott i den gaven, heldig var du;)

    Ønsker deg ei flott helg og klem fra meg;)

    SvarSlett
  7. Heisann :-))
    Heldige du som fikk pakke i posten! Alltid spennende :-)

    Herlig med varme i lufta, nå skal jeg straks gå å få stelt klørne mine :-D

    Klem, Frøydis

    SvarSlett
  8. Gratulerer med den flotte gaven. Tenk å få noe som virkelig er både nyttig og smakfullt.

    Det er en deilig tid vi har nå. Sola varmer og naturen har virkelig fått på seg vårdrakten.

    Dagene er bare skjønne!

    Klem

    SvarSlett
  9. Så koselig med pakke og nydelig blad ;o) Jeg abbonerer også på det. Synes det er så koselig. Så skjønne bilder av sauene dine (er vel lam når de er små ;o) ) Takk for koselig hilsen til bursdagsbarnet, selv om du skrev feil navn ;o) Hun takket så mye, min datter Cathrine som ble 32 år på torsdag ;o) Tirsdag har Gro Ingrid 4 års bursdag :o)
    Ønsker deg og dine en riktig god helg og 17.mai.
    Klem fra Gro :o)

    SvarSlett
  10. Så koselig med gave!!! Og bladet er fint!!! Egentlig så trenger man flere typer blader, for og tilfredstille alle behovene som vi evt har. Noe interiør, noe mat, noe hage og noe alternative gårdsdrift. Det er spennende om man skal ta seg runde i landet, og vite hva som finnes!!! Nå som jeg har fått vite at jeg er allergisk mot hvete, melk, svin, litt mot sjokolade (he-he), og litt mot oksekjøtt, og må unngå sukker, gjær og kullsyre, samt frukt,- så kunne jeg ha tenkt meg og bodd sånn til at jeg kunne ha hatt 5 høner og ei hane. god helg, klemz Grethe

    SvarSlett
  11. Hei på deg!
    Gratulerer med herlig pakke,kjekt med litt lykke fra postkassen:)
    Gleder meg også til deg bladet.
    Ønsker deg ei flott helg, og fin nasjonaldagsfeiring!!
    Kos deg masse:)

    SvarSlett
  12. Å, nå fikk jeg lyst til å kjøpe Lev Landlig! Er ikke Narvesen på Odden åpent på søndager mon`tro?... Vi satser på sol 17 mai!Har i alle fall hørt at sørlandet skal få det beste været på 17 mai i år! Nydelige lam, de er jo bare så skjønne!

    SvarSlett
  13. Tusen takk for koslige ord :) og stemma di :) Kjekt å komme så langt som til finalen :) Er glad i uteplassen min :)

    Mykje flott du har fått i posten :) Kjekt med sånt! Ønsker deg og dine ei herlig 17mai :)

    Godklem

    SvarSlett