onsdag 17. april 2013

Lopper,



På  lørdag var eg på loppemarked! Mye folk og mange lopper.
Litt blei med meg heim.

Fint fat fra Figgjo.

Fire tallerkener,

 passet perfekt, til 3 kopper med fat, som blei med heim, fra et loppemarked i høst. Syns dei var så fine.


Tenkte eg kunne støpe lys, i dei eller ha ei plante i til pynt.
Så tynn porselen at det ville være fint med telys i.


Nå vil eg gjerne ha flere. Bildet er fra undersiden av koppen.

Undersiden av tallerkenen.
Kanskje de dukker opp, på et loppemarked.

Et stort fint fat, fant eg også.

Eg som hadde tenkt at nå, skulle eg se litt etter ting med roser på. ikkje bare blå og kvite ting.

Kjøpte to ting til også, som viste seg å høre sammen!
Eg fant dei to tinga på forskjellige bord, og skjønte sammenhengen, når eg kom heim.

Det sparer eg til et annet innlegg, for nå blei det så mye.

Er dere spente nå? Hi hi bare noe småtteri altså ;-)

I dag er det sol, så dagen skal nytes ute.

Klem til deg.









6 kommentarer:

  1. Hej! Så fina fynd du har gjort!
    Har en skön onsdag!
    Kram Sirpa♥

    SvarSlett
  2. Deilig poselen du har funnet.
    Prise deg lykkelig. Jeg har også litt gammel
    poselen, at jeg liker veldig.

    Ha en fin uke videre. Hilsen fra meg. Viola

    SvarSlett
  3. Så mye fint du har funnet :) blått er flott.
    Ha en flott onsdag
    Klem

    SvarSlett
  4. Helt nydelige ting du har funnet.
    Jeg er også blå/hvit, og får ikke nok av det.

    :) Inger

    SvarSlett
  5. Så heldig du har vært da. Flotte fat og kopper.
    Klem

    SvarSlett
  6. Så fine ting du fant på loppemarkedet! Godt at jeg ikke var der i år, siden jeg også har en forkjærlighet for blått og hvitt ;-)
    God vårhelg til deg :-)

    klem Mona

    SvarSlett