torsdag 7. juni 2012

"Ny mugge"!

Først vil eg takke alle som er med på Give awayen min! Supert at så mange "Liker" og Linker"!
Slik at Prinsesse Hermine får litt reklame ut av dette når ho er så snill å gir vekk smykke.
Til deg som ikkje er med, bli med da vel! Innlegget under her.




Mugga fra Figgjo sto i bruktbutikken, og ba om å få bli med meg heim!
Eg var ikkje vanskelig å overtale for " eg har nesten ingen kopper og mugger og sånt fra før"! Ikkje tepper og puter heller;-) sånn er det vel med dere også? 

Kjøpte foresten et teppe også, men det skal eg vel ikkje plage dere med? 

Er litt blogg-lei, er det interessant for andre  å se på mine ting?
Det blir liksom bare TING, blomster, og pus. vil jo ikkje være så personlig på nettet.

Men er ikkje lei av å lese andres blogger, så det er sakt!
Det stjeler litt mye tid, det er ulempen.
Nå må eg bare få skrudd av pc-en og pelle meg ut.


Ha ein fin dag!

1 kommentar:

  1. Jeg så den fine mugga blinke mot meg i bloggrollen min, og måtte inn å se nærmere på den:)) Passet jo fint inn i skapet der sammen med de andre flotte nostalgiske tingene.

    Synes du har en kjempekoselig blogg jeg! Hva blogglysten angår så tror jeg den svinger litt opp og ned hos de fleste, sånn er det hos meg i hvertfall. Håper å se fler ting, blomster og pus fra deg:)koser meg med det jeg. Ha en fin dag, klem

    SvarSlett