torsdag 29. september 2011

Sommerdag!

Sommeren er på besøk igjen! Skal vaske sengetøy, og luke hagen! Nytte og nyte dagen! Så godt eg kan! Får se hvor mye eg rekker, hagen er STOOR, og heilt gjengrodd etter ein heller fuktig sommer. Å hekken vokser kjempehøy! Må klippes nå!

Dette er bilde fra i fjor da det var alt for tørt her sør!
Bestiller herved passe vanning til neste år! Så får håpe de som bestemmer hører på meg;-)

Syns det er så gøy at så mange er med på min høst gi -bort! Velkommen til nye følgere. Så kos å kikke innom nye fine blogger. Må innrømme at eg ikkje henger heilt med på alt som skjer, over 200 følgere hos lille meg! Tør nesten ikkje skrive noe nå ;-)

Ønsker deg ei god helg! Og ein super høstferie til dere som skal ha det!

Eg skal skride til verket!

Klem fra " Mira"!

5 kommentarer:

  1. Godt at også du har flott veir - men sjønar at du har ein stor jobb framføre deg med slik ein flott hage:-))

    SvarSlett
  2. Å, så stor og flott hage du har !
    Ja , her er det mye å stelle.
    Her er også en fantastisk dag så jeg får komme meg ut, jeg også. Skal henge ut klær !!!
    Skriv i vei, du. Jeg koser meg med bloggen din og er tydeligvis ikke alene om det :)
    Solskinnsklem fra Ingunn :)

    SvarSlett
  3. Hei Mira ! Vi gratulerer så mye som september-vinner av boka vår Liver på Landet :)) Fint om du kan sende oss adressen din så skal vi sende den så snart den kommer fra trykkeriet.
    Hilsen fra Cathrine og Heidi

    SvarSlett
  4. Utrolig flott hage du har <3 OG så fantastiske fine bilder av blomsteroppsatsene dine... heldigvis så går det mot sommer igjen :P sakte men sikkert :))

    SvarSlett