fredag 11. mars 2011

Romantisk dill dall !

Nå er det helg igjen dere!

Her snør, blåser, og regner det om hverandre, og jammen meg stikker ikkje sola innom også, i korte stunder. Bare det fører til at det minker på snøen så er det greitt.


I postkassen min var det pakke! Heldige meg!

Som vant Give away hos Trollmor! Eg fikk velge først, og da valgte eg dette.
Pyntestein med englevinge, Skjønn bok + gammel blonde. Tusen takk for skjønn gave!

Anbefaler ein tur innom Trollmors blogg, den er så fin, ho skriver så bra!

Her er blonden og steinen sammen med litt av mitt dill dall.

Notisboka er håndlaget av Berit T . kjempefin! Disse bøkene har frista meg lenge! Den skal få ligge til pynt ei stund før eg begynner å skrive i den!

Trykk på linken og "besøk" Berit.



Baksida av boka! Vakker den også.


Trollmora ba meg fortelle ka eg skal bruke blonden til;-)
Først skal den bare være til pynt, må tenke meg litt om. Litt stor kanskje til vasepynt. Men tør ikkje klippe i den, for den er så fin.

For ei god stund siden vant eg ein give away hos Elin med den flotte bloggen Draumesidene.
fikk emaljeskilt fra Danske Ramsign! Tusen takk! Det er kjempefint!
(men det får dere ikkje se, siden eg har valgt skilt med heile familiens navn).

Trykk heller på linken og se Ramsigns egne sider.


Litt mye på ein gang dette. Men sånn har denne dagen vert på andre områder også det skal eg ikkje komme innpå her. Hodepinen har tatt meg og eg gleder meg til å finne senga mi i kveld.

Da gjenstår det bare å si GOD HELG! Til deg! Håper den blir fin. Klem,

15 kommentarer:

  1. Så mange fine premier du har fått da :-) Boka var bare nydelig!

    God bedring - klem Siv

    SvarSlett
  2. hei.
    åå så vakker premie du fikk, nydelig blonde, og Berit er så flink med hendene sine, hun lager så mye fint,
    koselig du vant skilt, det har jeg å, moro, å de er så vakre,
    ønsker deg en herlig dag.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  3. Så fin premie du har fått.
    Nydelig blonde. Har ikke villet klippet den jeg heller, før jeg har vært 100% sikker:)

    Har lyst på bøker fra Berit jeg også.
    Ha en fin kveld
    Klem Synnøve

    SvarSlett
  4. Gratulere med begge premiane!
    Flotte ting!

    Ha god helg :-)

    SvarSlett
  5. Så koselig og så mange flotte premier, de var aldeles nydelige :)

    Her snør, og blåser det også nå i kveld...

    Ha en flott fredagskveld videre :)

    Klem fra Kari

    SvarSlett
  6. Så heldig du er, som har fått så masse fint :) Herlige ting du kan kose deg med!

    Ønsker deg en god helg :)

    SvarSlett
  7. Hei Mira! Gratulerer med en kjempefin premie, blonden var spesielt pen og ikke av de man ser ofte. Ønsker deg en fortsatt fin helg, klem fra Jorunn

    SvarSlett
  8. Hei.
    Jeg elsker romantisk dill dall ♥
    Disse bildene var bare midt i blinken for meg ;)
    Blonden var spesielt vakker , da og boken og..
    Godt å høre at det våres hos dere også ;)
    Ha en romantisk søndag :)
    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  9. Hei Mira
    Så mye fint du har vunnet :) heldige deg… Skiltene fra Ramsign er bare nydelige – jeg vant også et slikt for en tid tilbake og ble kjempefornøyd :) En liten stund siden jeg var innom deg, men har nå sittet å tittet litt nedover bloggen din – såååå mange fine og inspirerende bilder du viser ღ og GRATULERER med dagen som var 8. mars ღ Jeg hadde 1. mars – så da er vi begge født i fiskenes tegn :) fristende bilder av kanelsnurrer og boller … og stakkars kattepusen din som nesten sto i flammer da! – ja det går fort, så det er best å passe godt på…. Ser ut som den ikke fikk varige men, der den ligger i stolen og koser seg :)) Ønsker deg en fortsatt fin søndag, og uke som kommer… Klem fra Mette

    SvarSlett
  10. Heisann. Det var nok en gave som du var vel unt. Og de blondene var nydelige, og kan brukes til mye, det viser du jo.
    Takker for reklamen, veldig hyggelig :)))

    Ha en fin søndagsveld og snart en ny uke.
    Klem

    SvarSlett
  11. Så heldig..så gøy med pakke i posten:)
    ha en fin fin dag Mira....solen kommer snart her...trenger lys...
    klemklem

    SvarSlett
  12. Nydelig gave du fikk i posten !
    Kan tenke meg du koser deg med den....

    SvarSlett
  13. Gratulerer med kjempefin premie.
    Nå er det veeeldig lenge siden du
    var på besøk hos meg altså,nå må
    du komme en tur snart. :))
    Klem fra Mette.

    SvarSlett
  14. Gratulerer med premie, Berit lager flotte bøker, har noen selv;)
    Nyt uka videre, klem fra meg;)

    SvarSlett
  15. Så fint at du likte premien din! Det blir jo jeg som sendte den veldig glad for :) Oh ja, som du sier i kommentaren din inne hos meg så hvam kan vite om vi i det hele tatt får barnebarn? Men sjansen er jo tilstede da, når man som meg har 3 sønner :) Ha en god dag

    SvarSlett