lørdag 24. oktober 2009

Oransje!

Måtte ut å kjøpe appelsiner.

Minstens bøker.

Fat fra Nille, Hanen er oransje.



Kjøleskapsmagneter.





Oransje katt.

Oransje katt her også.

Kalender på kjøkkenveggen.


Litt oransje på en gammel stol.

Valmuer. Blomstrer ikkje akkurat nå men.

Rognebær, bilde tatt tidlig i høst.

Vår bilde av keiserkroner (Fritilaria).


Fikk denne utfordringen om å vise frem 7 oransje ting fra Bodil `s Hobby og Foto.
Det var ikkje så lett for meg, måtte leite godt, for å få det til!..........ORANSJE er med andre ord ingen favorittfarge.

Utfordringen sendes videre til:
Drømmer fra mitt epletre.
Alvas hobby.
Maja.
Kreativkrisa.
Hjemmebest.


Er veldig spent på om dere tar utfordringen, og hvor mye oransje dere finner?......... (bare visst dere har lyst altså).........Helge klem fra Mira til dere alle.

10 kommentarer:

  1. å hjelp,tror ikke jeg har,men man vet jo aldri,skal se å tenke litt på det,nå er det sørlandsenter som står for tur,min eldste datter henter meg nå,
    tusen takk for hilsen hos meg.
    stor klem fra sylvia

    SvarSlett
  2. Oransje er en vanskelig farge i interiøret synes jeg også, men den er festlig og glad på sommerklær;)
    ha en flott lørdag!

    SvarSlett
  3. hihi oransje...måtte le litt. Det ble nok feil farge til meg også! - Hadde det vært grønt så... Har sett meg rundt og ikke funnet noe. Hm, men jeg vet jeg har en plastbolle som er oransje....
    Nå er det jo slutt på høstfargene ute også!
    Synes du har vært flink til å finne ting med denne fargen på!
    Helgeklem fra Lunalu

    SvarSlett
  4. He he, hadde slitt litt jeg også med den fargen;o)))
    Håper du koser deg i høstværet, iallefall så mye som man kan;o))
    Klem
    Linda;o)

    SvarSlett
  5. Hei.Du klarte det du.Jeg strevde veldig jeg å.Er ikke så gla i Ornges.Ha en riktig fin helg.Klem fra Bodil...

    SvarSlett
  6. Heisann og takk for utfordring;)
    Må si det blir en kjempe utfordring her i huset, aner ikke om jeg har noe oransje i det hele tatt...hehe...men får lete litt å se hva jeg finner;)
    Ha en fin kveld;)

    SvarSlett
  7. Hi hi.. oransje er jo en nydelig høstfarge da! Og Halloween farge ;-)

    Tar utfordringen jeg, vettu!

    Vi får gå på leting i morgen!
    Ha en fortsatt god lørdagskveld!

    klem Kristine

    SvarSlett
  8. oransje er en farge i jeg ikke har så mye av i mitt interiør, men sammen med brunt syns jeg det er selve høstfargene...

    Kjøpte en gang billige oransje tallerker på Living for jeg skulle ha forening. Det ble et lekkert bord.

    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  9. Hei på deg!
    Takk for utfordringen, jeg har gjort mitt beste hihi.. har ikke så mye oransje.
    Men masse flotte oransje bilder hos deg.
    Ha en fin kveld og ny uke!!

    SvarSlett
  10. Herlig utfordring, du har vært kjempe flink til å finne så mange ting med oransje.
    Ønsker deg en fin uke :0)

    SvarSlett