fredag 29. april 2016

Sometimes it snows in April.


På mandag snødde det heile dagen.


Stakkars blomster, godt de tåler litt.

Pus lurte også.

Ein luftetur på morrakvisten.

Løytnanthjerter.

Syriner.
Lerkehekken med grønne skudd.

Narsisser.

Kuleprimula.
Somtimes it snows in April, tenker på Prins, det er jo ein av hans hits,
min Prins favoritt er nok Purple rain!
Men håper me unngår det ha ha, snø, hagel og tordenvær holder.

Det lava ned, og hagen forsvant.
Eg og katten rømte inn til ovnskroken.
Glad for at me ikkje skulle ut å kjøre.



For (gøy) sikkerhets skyld har eg strikka nye 17 mai votter.

Håper du har det fint.
Unner dere i nord finværet.
Og egentlig er eg forkjøla, og da er det lettere å holde seg inne  når det ikkje er så fint ute.

God helg Klem,








4 kommentarer:

  1. Kjørte fra Jæren og austover på mandag.
    Snødde ganske godt på sørlandet da også.
    Håper varmen kommer snart her i sør også.
    Ønsker deg ei riktig god helg uansett vær :)

    SvarSlett
  2. Brr... Ikke moro med det været som var nei, men jeg håper solen og varmen har kommet til deg også nå. Herlig med 17. mai vottene da :D
    Håper formen er bedre, og tusen takk for hyggelig hilsen inne hos meg :)

    SvarSlett
  3. Oj, så mycket snö! Det ser konstigt ut med blommor fulla av snö. Hoppas att det smälte snabbt. Söt katt som pulsar i snön.

    Kram Agneta

    SvarSlett
  4. Takk for kommentar. Så mange koselige bilder her. Ser du ikke har blogget siden 2016,satser på du er tilbake snart.
    Ha en fortsatt fin påske.
    Klem Christina

    SvarSlett