tirsdag 23. juni 2015

Midtsommer,

Tenk at, det alt er midt på sommeren!
Tid for å nyte! Blant annet jordbær fra hagen.

Nå får eg vist ikkje lasta opp flere bilder i dag, merkelig.
Dataen samarbeider ikkje alltid.

Da vil eg bare ønske deg ein fin midtsommerdag.

Eg skal ut å nyte sola, skjønner ikkje koffer alle klager på sommerværet, fornøyd i massevis eg.  selv om badevannet er kaldere enn det pleier å være.
(Vet at, det ikkje er like fint over hele landet, men jammen klager folk  her også).

Lykken er kunsten ,å få ein bukett ut av de blomstene som er innen rekkevidde.



Å nå fikk eg lurt med et bilde til.  Skal ut å lukte på rosene, nydelig tid i hagen.
I kveld skal me grille, sammen med venner, og familie.

Klem,

8 kommentarer:

  1. Som vestlandsjenter vet man at det ikke nytter å klage på været, og i tillegg så er jo alt som ikke er sidelengs regn med vind ganske ok vær for oss :p Opplett er bra!

    I Bergen var det varmt og flott i formiddag, men det har skyet over nå, og kommet en del vind. Vi skal ikke delta på noe St. Hans-feiring i år, for jeg ble operert for blindtarmbetennelse for bare 10 dager siden OG er gravid i uke 28...så tar det litt piano om dagene kan du si ;)
    Så her blir det hjemmekos, og litt blogging.

    Ønsker deg en flott St. Hans.
    Klem fra Christine

    SvarSlett
  2. Man skal vel egentlig ikke klage på været nei, man får ta det man får :) Og nyte det sommeren har å by på, uansett vær. Vi har også noen jordbærplanter i år, men her er det ikke modent enda. Jordbær til dessert på sommeren er jo virkelig himmelsk spør du meg ;)

    Jeg håper du har hatt en fin kveld. Ha en fortsatt god sommeruke :)

    SvarSlett
  3. En liten hilsen fra meg som bor litt lenger sør i verden.
    Her er det nok betraktelig varmere, og det nyter vi med turer på stranden.
    Jeg skal reise hjem om noen uker for å vœre sammen med mine barnebarn, og det gleder jeg meg utrolig masse til. Det blir nok travelt, men jeg satser på fint vœr og å vœre mye ute.
    Ha en fortsatt god sammer.

    SvarSlett
    Svar
    1. Koselig å høre fra deg. kommer ikkje inn på bloggen din lenger. Ikkje så glad i alt for mye varme eg, vertfall ikkje viss eg må jobbe.
      Er det varmt vil eg helst bade.
      kos deg , hjemme og ute.
      Barnebarna gleder seg sikker også.
      Klem,

      Slett
  4. Innom for å ønske deg en fin ny uke :)

    Hi hi- så Rita forandret seg med tiden - langhåret Collie er en veldig koselig hund.

    Sommerklemmer Monica

    SvarSlett
  5. Åh så vakre roser! Jeg elsker roser men har ikke mange i hagen min....

    SvarSlett
  6. Åh så vakre roser! Jeg elsker roser men har ikke mange i hagen min....

    SvarSlett