onsdag 16. april 2014

God Påske!

Vil bare innom for å ønske DEG ei riktig God Påske!


Lurer inn litt av mitt påske dill,
Mye rar pynt ,,, men eg liker det sånn;-)
(Hesteskoen bak har min kjære barndomsvenn , Fjordingen Julia brukt.)

Egghøna har eg fått av ei snill nabokone, i velkommen hjem presang når me hadde vert et halv år i New Zealand,  koselig.

Ho passa 3 høner og noen potteplanter for meg når me var borte også ;-)
Lenge siden nå.

 Strutseegg fra Nz , og tinnskål fra loppis,

Vaktelegg, i bjørkekrans, det blir som et lite reir.
(gitteret er til beskyttelse, ellers vil pus så gjerne ha tak i, og leke med egga).

Ikkje så mye gult her altså.. men er klar for litt,
mere farger kanskje,,, kan ut å plukke inn påskeliljer.

Håper påsken din blir fin, Me skal være hjemme og "pusle" i hus og hage.
 God mat og godterier, litt besøk, og kos blir det nokk også.

Klem fra meg.


 

11 kommentarer:

  1. Påskeeggene dine var superfine. Det er figurene du har klippet av boksider også, Jeg digger sånt. Må ikke være gult til påske heller. Jeg har litt sånn sukkertøyfarget påske i år jeg. Pluss noe natur og gult, men mest sukkertøyfarger faktisk. Ønsker deg flotte påskedager.
    Påskeklem fra Marit

    SvarSlett
  2. Fin påskepynt du har, her er lett blanding av hekla kyllinger og tova påskehøns- og hjemmepåske i år.
    God påske <3 klem

    SvarSlett
  3. Så fint du har pynta! Hos meg er det nok mer farger, men pynter ikke med så mye annet enn selvsydde løpere, lys og blomster! Og hjemmepåske er helt fint, da er det kort vei til syrommet og andre koselige aktiviteter!
    God påske til deg også!

    SvarSlett
  4. Vakkert pynta hos deg!
    Likte den fine egghøna:)
    Ønsker deg ei flott påske!
    Kos deg masse:)

    SvarSlett
  5. Hei Mira! Du er alltid velkommen til å delta på Give Away hos meg, og det er Mr. Random som trekker, vet du, så da er det helt tilfeldig hvem som trekkes ut!

    SvarSlett
  6. Dette gikk litt fort, men ønsker dere en kjempefin påske, og en god frokost! Nybakt brød hørtes deilig ut! Her blir det lunchbesøk med barn og barnebarn, så det blir kos! Klem Cathrine :-)

    SvarSlett
  7. Så fine påskeegg ! Påskeklem fra Beth

    SvarSlett
  8. Koselig påskestemning hos deg!
    Fortsatt god påske! :-)

    SvarSlett
  9. Hyggelig din fine påskeegger. Ha det riktig fint fortsatt.
    Påskeklem kommer til deg fra Viola :-)

    SvarSlett
  10. Hei sann og god påske til deg også. Vet du det er veldig fint med tips og påminnelser om ting så tusen takk for flott kommentar. Her skal det vannes og passes på utover. ;) Har lage greiner med røtter på så jammen skal jeg forsøke å lage noen nye planter også. Kos deg i hagen. Klem Merethe

    SvarSlett
  11. Koselige egg!
    Takk for at du ville være med på påske gi-borten min. Ha en strålende uke!

    SvarSlett