fredag 17. januar 2014

En vakker vårdag,

Mira bar sin cafe au lait og en croissant med seg gjennom kjøkkendøren og ut på den lavendelduftende gårdsplassen på baksiden av huset. Chateauet lå sørvent, så dette var det beste stedet for den som ville nyte morgensolen. Det var en vakker mild vårdag, varm nok til å sitte i T- skjorte,,,,,,

Snart ble det så varmt at Mira tok av sokker og sko,,,
bla bla ,,,

Hun trakk inn i skyggen av hengebjørka, og fortsatte å lese\drømme seg vekk i boka ho leser i! (Lavendelhagen av Lucinda Riley).

 
 Nybakte rundstykker med ost og skinke .

Varm te i koppen, ikkje galt det heller;-)

Og et sted her ute under all snøen, er lavendelhagen min!

God Helg! Klem fra meg som fyrer i ovnen, baker, strikker sokker og leser.
Kler godt på meg å koster av fuglebrett, fyller på mat, og bærer inn ved i dag.
Snøskuffa har eg også lufta.

Tøysemiraklemtildeg,






6 kommentarer:

  1. Godt at hagen har fått dyne på, slik at ikke blomstene tror de skal begynne å spire allerede. Vakkert har det blitt med all snøen! Høres koselig ut med dine inneaktiviteter!
    God helg!

    SvarSlett
  2. Er tid for å drømme litt nå.
    Men med lyset går tida fort framover til vårsola blenkjer i bakkan :)

    :) Inger

    SvarSlett
  3. Hei Mira!
    Nå ble jeg veeeeldig sommer-syk, og faktisk så laget jeg meg akkurat et nytt "I love handwork" bilde på bloggen min, med et sommerbilde! Men det er fint med vinter også - så vakkert - selv om sommeren er best! Kos deg videre med strikkingen, og drikk mye varm te!!!

    Klem Cathrine :-)

    SvarSlett
  4. Deilig drøm. Fine bilder og godt skrevet. God søndag!

    SvarSlett
  5. Hihi. Lurte litt på om du hadde tjustarta på våren jeg nå.....
    Gleder meg fryktelig til våren, for da kan jeg kanskje gå tur å nyte lukta og synet. Ha gode dager.Klem.

    SvarSlett
  6. Kjekt å drøyme seg litt vekk av og til, du har iallefall mykje å sjå fram til.Fine bilder og fin tekst. Misunner deg hengekøya:-) Og for eit lekkert teppe du hadde i den! Ser som du nevner at katten din likner veldig på min:-) Artig:-). Ha ei fin helg vidare!

    SvarSlett