fredag 17. mai 2013

Norge i rødt , hvitt og blått!


Nå vaier flagget vårt fra slott,





Hus og,,

Hytter!

 Bygder og byer, på fjelltopper og overalt hvor det er nordmenn i dag.



Mange små og store føtter går seg trøtte,
Me skal spise pølser, kaker og is.

 rope å synge Hipp, hipp hurra!
For demokrati ,frihet og fred.
Om bare alle hadde det så fint som oss!

Norge i rødt hvitt og blått, er min favoritt på17 Mai.
Her finner du den,

 


Gratulerer med dagen! Vakre Norge.
Håper dere får ein fin dag!
Klem fra meg og pus.





4 kommentarer:

  1. Nydelege bilder !
    Gratulerer med dage.
    Håpe den blir fin der du er :)
    Her ser det ut til å bli ein dag.
    Anne-Mari

    SvarSlett
  2. Gratulerer med dagen, kjære Mira.
    Ønsker deg en strålende dag.
    Hipp hipp huraaaa hilsen fra meg.

    SvarSlett
  3. Hei!
    Vel overstått 17. mai - jeg håper dere hadde en flott nasjonaldag! Ja, vi er heldige, og i går viste visst været seg fra sin beste side også - akkurat når vi trengte det aller mest! Så får det ikke hjelpe av øyne og nese klør i dag p.g.a. bjerepollenallergi!

    God pinse!

    Klem Cathrine :-)

    SvarSlett
  4. Vel overstått 17.mai. Håper dagen var fin. Så flott at du visste så mye om konvallen min. Artig lesing. D

    SvarSlett