torsdag 10. januar 2013

Nytt bildeprogram, testing.

 

 
Studentsønnen er heime,han  har "snudd opp ned på pc min".
Nytt bildeprogram, osv, må teste og se om eg får til å lage innlegg.

Lagde noen mini kranser av bjørk. DIY,

Nei dette får eg ikkje  til,

Finne det bilde eg vil ha, og plassere det på bloggen.
Er ikkje heilt lett,
Blir frustrert av sånn,


Juletreet er demontert!

Og kasta ut!

Ja, ja! Sola skinner, og det er snart helg igjen dere.

Håper du har det bra!

 Eg trenger frisk luft!

Klem,

6 kommentarer:

  1. Nydelig sofapynt....kattepusen!
    Ha en finfin helg!

    Klem Linda

    SvarSlett
  2. Spennande, men og frustrernde med nye ting ;-)

    Fine gode pusen!!

    klem og fin kveld

    SvarSlett
  3. Hei hei, og godt nyttår til deg :)
    Så flotte kranser du har laget da! Er det nå som er tiden for å lage ting av bjørk, eller? Jeg har så lite peiling på slikt :p

    Må si at pusen din er skikkelig flott altså!

    Du får sette deg ned og "knote" litt på pc'en som jeg sier så fint. Prøve og feile, og leke deg med bildeprogrammet. Jeg bruker et program som heter PhotoScape. Det er veldig greit, og alt står på norsk ;) Lett og bruke, har til og med fått mamma til å bruke det, og hun tar jo helt av!!

    Her blir det tur på Lyderhorn i morgen, så får vel pakke sekken og finne frem termosen nå i kveld. Vært tidlige morgener og seine kvelder denne uken, så det er ikke lenge før jeg kryper under dynen :)

    God helg til deg, nå som den er rett rundt hjørnet.
    Klem fra Christine

    SvarSlett
  4. Ser ut til at du er klar for et nytt godt år. Fine kranser.
    Klem

    SvarSlett
  5. Jeg blir også frustrert når jeg ikke får til det jeg vil på PC eller iPad så forstår deg kjempegodt.... Uansett, god helg!

    SvarSlett