fredag 31. august 2012

Byvandring i Lillesand.

Snart kommer høsten dere, så det er bare å nyte sommeren så lenge den varer!
Me har vært på tur til vakre Lillesand.



Dere får unnskylde meg! Bildene er litt skjeve tatt i farten, mens eg prøver å holde følge med disse 2 ler;-)
Kunne brukt lang tid i Lillesand, så mye vakre detaljer å se på!








Får jo lyst til å snike meg inn i bakgårder også, men lot være!

Nydelige gamle dører!



Har du vært i Lillesand?

Ønsker deg ei fin sensommerhelg! Klem,

6 kommentarer:

  1. Enig med deg. Lillesand er bare helt nydelig. Og så har de så koselig bruktbutikk. Må av og til ha meg en tur dit. Kos deg i helgen. D

    SvarSlett
  2. så nydelige bilder!! Spørs om jeg ikke må ta meg en tur til Lillesand... :) Har forelsket meg i Grimstad jeg!!! Der er det så vakkert!

    SvarSlett
  3. Gratulerer med porselensbryllup:-) Når jeg tenker meg om,så er det bare dager til vi også kan feire 20år som rette ektefolk:-)

    Nydelige bilder, har desverre ikke vært der.
    Ha ei fin helg
    Klem Synnøve

    SvarSlett
  4. Takk for titten. Ser at det er altfor lenge siden jeg har vært i Lillesand.
    En kjempekoselig by.

    Gratulerer med porselensbrylluppet.

    :) Inger

    SvarSlett
  5. Så fint. Får skikkelig sommerstemning :)

    Har aldri vært der, men det ser flott ut!

    Ha en fin kveld. Klem

    SvarSlett
  6. det ble en trivelig tur. takk for titten.
    Klem

    SvarSlett