søndag 8. april 2012

Give away hos meg!


Eg har hekla et stort sjal i ullteppe-garn.

(Sjalet er større enn det på bildet, for nå" gjentar" eg ein give away , og bruker gammelt bilde).

 Fargen på sjalet er natur kvit, heklet i tynt ullgarn. Det blir ganske mange timer med heklenålen;-)

Bloggverden gir så mye inspirasjon, ideer, og glede.
Nå er det min tur til å glede ein av dere!

Reglene er som de pleier; 1 lodd for kommentar, Linker du i tillegg får du 2 lodd, og følger du meg også får du 3 lodd.

Du som ikkje har blogg må legge igjen E- postadressa di sånn at eg finner deg om du vinner.

Fint om du skriver hvor mange lodd du tar!

Trekning 9. Mai;) Lykke til!

Forsatt God påske!

Klem;-)

29 kommentarer:

  1. Hei Mira!
    Så hyggelig med Give Away! Jeg vil veldig gjerne være med og tar 3 lykkelodd! Du har vel deltatt på min 3 års Give Away allerede??

    Ønsker dere fortsatt God Påske, og god bedring til deg!

    Klem Cathrine :-)

    SvarSlett
  2. Nydelig sjal. Vil gjerne være med. Tar 3 lodd, jeg.

    Klem

    SvarSlett
  3. Hei! Håper du slipper trøbbel med foten!
    Jeg blir gjerne med på din give away!
    Linker! Det blir to lodd, hvis ikke å være på blogglista er det samme som å følge? Da blir det tre!

    SvarSlett
  4. Så nydelig skjal! Skulle ønske jeg kunne hekle:/
    Vel, trekker 3 lykkelodd her istede jeg;)

    Ønsker deg en koselig søndag!
    Klem fra Christine

    SvarSlett
  5. Sett på maken ;-)Det er no mitt sjal det der!
    Det var eg som vann det :-)
    Heldige meg!! Har brukt det SÅ mykje!

    Så sjølv ome eg vann sist hivar eg meg med her også. Kommentar og følgar, litt usikker på kor mange lodd det vart. 3 lodd? Og skulle eg verte den heldige vinnar igjen skal søstra mi få det.

    Vonar du har hatt God Påske! klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja! det er sjalet ditt;-)
      Laga et til,,, og det er større.
      Men det var så greit å bruke samme bildet.
      Ikkje vet eg om søstera di er større,, tuller bare,

      Nå får flaksen avgjøre hvor det havner!-!
      2 lodd, vist du ikkje har lagt link.

      Klem, fra Mira.

      Slett
  6. Så flott sjal! Prøve meg med 2 lodd. Komentar og følger:0)
    klem fra odin

    SvarSlett
  7. veldig fint sjal :-) jeg blir gjerne med - 3 lodd på meg :-D

    Ha det godt - klem Siv

    SvarSlett
  8. Så flott sjal du har heklet. Jeg er følger og tar 2 lodder. Ønsker deg lykke til med din Give away.
    Klem

    SvarSlett
  9. God morgen;)
    Jeg vil gjerne være med på din flotte Give Away;)
    3lodd til meg og en fantastisk 2. påskedag til deg.

    Klem fra Ann-M.

    SvarSlett
  10. Så fint det var♥ Jeg vil vere med:) trekker et lodd for kommentar, og for følger:)
    Tvitvi:D
    Ha en fin dag,klem Anette.

    SvarSlett
  11. Blir med og tar full pott eg ;)
    Ilar innom bloggen min for å lage link :)

    Klem

    SvarSlett
  12. Flott sjal som jeg gjerne kunne vinne:-)!
    Jeg er følger, så det skulle vel gi 2 lodd.

    SvarSlett
  13. Hej
    Er gjärne med på din fine utlottning! Og skulle så gjärne hatt din adresse, for jeg har noe som skall sendes till dig.....
    Du kan skicka den via irenesletteberg@gmail.com
    Ha en fin dag!
    Klem Irene

    SvarSlett
  14. flott sjal,som jeg vil være med på å vinne;);) 1lykkelodd! mvh.turid.grubben@gmail.com

    SvarSlett
  15. Åhh så flott sjal...legg att ein kommentar og så er eg fyljgar - blir vel to lodd det:-))

    jannetove

    SvarSlett
  16. Flott sjal, det vil jeg gjerne være med å trkke lodd om!
    3 lodd, jeg har linka i innlegg og lagt deg til i blogglista mi, slik at jeg kan følge deg videre også!

    SvarSlett
  17. Nydelig sjal, kunne tenkt meg å lage et sånt. Er gjerne med på trekning.Hra lagt deg til i blogglista mi...

    SvarSlett
  18. Nydelig sjal og det er alltid så kjekt med GiveAwayer, klart eg vil vere med :) Du har da også ein koselig og fin blogg !!

    klem

    SvarSlett
  19. Wow, for en gave!! Som skapt til kjølige sommerkvelder!
    Ha ei flott helg, klem fra mæ;)

    SvarSlett
  20. SÅÅÅ fint sjal!!! Prøver lykken hos deg med to håpefulle lodd!! Ha ei fin helg!! Klem Ruth

    SvarSlett
  21. Åå så nydelig sjal. :)
    Blir med og tar 3 lodd.
    Klem Mette.

    SvarSlett
  22. Nydelig sjal, så her må jeg slenge meg med!:) Du har en kjempefin blogg- la meg straks til som følger!:)

    4 lodd (om jeg har forstått reglene rett)

    Klem Marit

    SvarSlett
  23. Jeg trekker 3 lykkelodd og håper på å vinne dette flotte sjalet, ønsker meg nemmelig akkurat et slikt:))

    Klem fra Ingrid Andrea i Den Hemmelige Hagen

    SvarSlett
  24. Hei
    Det sjalet vil jeg vinne;-))Tror det blir 2 på meg....

    SvarSlett
  25. Give away er alltid gøy. Nydelig sjal, ser herlig ut! Jeg tar 2 lodd : ) Klem Hilde

    SvarSlett
  26. Så flink du er, det var et veldig fint sjal!
    Snapper to lodd!!!
    Klem, M

    SvarSlett
  27. Så nydelig sjal, det vil jeg gjerne vinne.
    Det er alltid gøy med Give Away - jeg tar 3 lodd. Jeg legger en link om din give away øverst på venstre side. Lykke til og ha en fin uke :0)

    SvarSlett
  28. Hei Nydeligt sjal.Eg også vil vinne;)
    Du har en kjempefin blogg.Velkommen innom min:)
    To lodd.,komentar og følger.
    Ha en kreativ og flott Mai.
    Quiltehilsen fra meg.

    SvarSlett