mandag 10. januar 2011

Porselenspus?





Nei, nei! Noah da! Ikkje ta koppene mine!

Har arvet dette skapet etter besteforeldrene mine, men det mangler glass i døra. Noe Noah har oppdaget. Han skal stadigt opp i koppene mine for å se! Er det noe spennende her? Noe som kan flyttes litt på?



Julegaven fra min mann var litt rar i år! Fikk ein bit knust vindusrute og ein lapp, der det sto at glass til skapet er kjøpt inn. Humm lurer på? Når det kommer på plass eg!

Hint hint !_!



Å du Noah kan heller få leke med ei kongle! Det er greitt.


Blogglysten er litt nede for telling, Ka skal eg skrive om liksom?
Minsten er heime med omgangssyke, etterpå blir det vel min tur.

Ønsker deg ei fin uke! Mira,

(så kjedelig tror eg sover litt til eg!)

14 kommentarer:

  1. hei.
    ja disse kattene altså, de skal stikke nesa si overalt, de er jo så nysjerrige,
    koselige bilder,
    huff håper ikke du blir syk,det går så mye forskjellig nå.ønsker sønnen din god bedring.
    liten blogglyst, hmm kanskje ta utfordringen hos meg, om å vise oss putene dine..
    ønsker deg en vakker dag.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  2. De er rare disse kattene:)
    Liker å se seg rundt, og oppdage nye ting..
    Katta vår er hver jul flere ganger bortom juletreet for å høste ned litt "leketøy"..det til tross for at han er godt voksen:)
    Du får ønske minsten god bedring,og sats på at du ikke får det denne gang:)
    Ønsker deg en fin dag Mira!

    SvarSlett
  3. He he..han koser seg han..masse fint porselen der inne ser jeg:)
    Kos deg mens du venter på glass i skapet...
    klemklme

    SvarSlett
  4. Haha fantepusen:-)) Fint at du får glass i døra di så du får ha koppane for deg sjølv.

    januarklem frå janne tove

    SvarSlett
  5. Jeg synes du fikk en veldig orginal gave fra mannen din:) Håper du for resten av gaven snart:)

    Søt katt du har.
    Kjempefint skap med masse fine kopper i.
    Blogglysten er ikke på topp hos meg heller, for tiden.
    God bedring til gutten din.
    Klem

    SvarSlett
  6. hihi - herlige bilder - selv om det ikke er fult så herlig i virkeligheten!
    Ja det er liksom litt vanskelig å holde på bloggtørken i januar... Så grått og trist ute ( og inne)
    Håper du styrer unna omgangsbyen!
    God bedring til gutten din,
    klem,I

    SvarSlett
  7. ALT HER VAR JO SÅ SKJØNNT=)

    SvarSlett
  8. he he - rampeNoah! Alle katter er vel sånn, utrolig nysgjerrige - og skal alltid undersøke alle mulige steder!
    Shubi ligger forresten nå og ser like borte vekk ut som pusen din!!!
    Jeg har vært hjemme med Mikael i dag - han har også noe magegreier - ekkel promp... som han kaller det ;-)
    Her krysser vi alt vi har for at ikke fler skal få det!
    Ønsker deg en fin uke!
    Klem fra Lunalu

    SvarSlett
  9. Noah er jo takknemlig å skrive om, vakker som han er!
    Jeg er heller ikke helt klar for ordentlig blogging. Nyåret kom for fort, tror jeg!
    Klem!

    SvarSlett
  10. Herlig pus, men jammen godt du får dører til skapet.
    Så kjekt du vil være med på min Give Away.
    Lykke til!
    Ønsker deg en fortsatt fin uke.
    Klem Mio

    SvarSlett
  11. Så søt katt!
    Takk for kommentar hos meg, ønsker deg en fantastisk uke :)

    SvarSlett
  12. Nydelig service du har ♥ og søte pusen som er i rampehumør :)) herlig pus da :)) ønsker god bedring til sønnen din, og håper at du ikke blir smittet... Slapp av, sov en dupp, les en bok, ikke vær på nett... er mine råd hvis du har en liten bloggsperre :) - det hjalp... Ønsker deg en fortsatt fin uke, uansett hva du måtte finne på :) Stor klem fra Mette

    SvarSlett
  13. Heisan!!!! Artig gave!!! Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves!!! Har jeg hørt:DDDDD Ellers så har jeg vært der sjøl di siste ukene: skal jeg blogge videre eller ikke. Holdt på å gi opp i helgen, for jeg kjøpte meg et domene før jul. Og nå er alt bare krøll. Innleggene mine kommer ikke ut til folk, så jeg må ta en runde for å be folk som har lyst til å titte innom bloggen min, om å legge inn adressa mi på nytt i sin blogg-roller. Klemz
    http://www.hjertedamasblogg.com

    SvarSlett
  14. Hei.Så så skummelt ut med katta i skapet.Kjekt at det gikk bra.Nydelig kattepus.Så mange nydelige kopper du har.Er så fint med blått og hvitt.Ønsker deg en riktig fin uke videre.Klem fra Bodil.

    SvarSlett