fredag 5. februar 2010

Lengter mot vår!

God helg! Folkens, nå lengter eg etter våren! Etter grønt gress og søte små lam. Visst er det travelt med gård om våren. Lite søvn, og mye kan gå galt i lamminga. Men ingenting er vel bedre enn å sitte ute ein varm vårdag med ett sånt mykt nøste på fanget. (Bildet er fra i fjor).
Påskeliljer og kuleprimula i fra i fjor, tror det blir lenge til all snøen smelter og disse dukker opp i år.

Har problemer med strømtilførselen til pc- en. så får ikkje brukt dataen som eg vil nå. Er heldig om eg får posta dette innlegget. I helga skal me feire geburtsdag til Øystein som fyller 17 år på mandag,. Må forte meg å si GOD HELG! til alle som leser sio mi før skjermen blir svart. Blir det bloggpause hos meg er det fordi eg er strømløs. (pc-en strømløs altså.).
Stor Miraklem til alle dere.

13 kommentarer:

  1. Var noen nydelige lam, de er jo så herlige når de er små..Men vet alt om at det kan være slitsommt den perioden de kommer til verden. Har selv vært med på laming, hjelpes meg så trøtt jeg var da...God helg til deg og dine, og god feiring..Klems

    SvarSlett
  2. Heilt enig! Vår blir ekstra godt i år, når vinteren har vore så hard! Eg trur her knapt har vore så stabilt på tiår? Og kaldt. Straumrekninga blir nok festleg... Takk for bilda dine, og tankeferd mot vår!

    Ha ein fin dag,
    og ei flott HELG!
    Klem Elin :)

    SvarSlett
  3. Ønsker dig en rigtig god helg, og tak for de dejlige forårs-billeder!

    Klem Helle

    SvarSlett
  4. Herlige bilder .. er så koselig med disse lammene .. :o) Er nok ei stund til vårblomstene dukker frem her også .. men den som venter på noe godt etc .. :o)

    Ha en kjempefin helg - håper det ordner seg med strøm til pc'n din. Klemmer!!

    SvarSlett
  5. Hei.Nydelige bilder.Gratulerer til sønnen på 17 årsdagen.Ja så fort de blir stor.Tenk att liss pia mi blir 19 år i Mai.Så fort tiden går.Men deilig att det går mot vår.Håper strøm og pc blir i ården.Ha en kjempe fin helg.Klem fra Bodil...

    SvarSlett
  6. Hei på deg!
    Skjønne små lam, og de gjør meg til å lengte enda mer etter sommer og sol...Her snør det igjen, håper det gir seg snart... ;-)

    Godt det bare er maskinen som er uten strøm ;-)
    God helg-klem, Frøydis

    SvarSlett
  7. Åh... så nyyydelige lam!!! Jeg lengter også etter våren! - Til det blir grønt og fint igjen!!!
    Håper det ordner seg med pc'n din!
    Ei nyydelig helg til deg, Mira!
    Klem fra Lunalu

    SvarSlett
  8. Ja jeg gleder meg også til de småtassene kommer. Er jo bare så søte da. Vi har villsau og de klarer seg selv med lamminga. Kjedelig uten pc, men litt deilig noen ganger også. Er stadig bortom...
    Ha en flott helg:)

    SvarSlett
  9. hei på deg.
    så nydelige bilder av våren du viser,
    skjønne lam,
    ønsker deg en flott helg,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  10. Flotte vårbilder..sukk!
    Flere som lengter til vår og varmere dager:)
    Mens jeg venter studeres frøkataloger,og planlegges nye sprell i hagen..
    Riktig god søndag, så får vi håpe du får orden på pc-en:)

    SvarSlett
  11. Herlige bilder!Håper du har hatt en nydelig helg:)

    Klemmer

    SvarSlett
  12. Så nydelige lam, og herlige vårbilder! Ja, det er deilig å tenke på at det går den veien nå, og mot SOMMER! Lamming er sikkert travelt, men så HERLIG med de små nøstene!

    Gratulerer med sønnen i dag, og ha en fin uke! Håper pc'n snart er i orden igjen!

    Klem Cathrine :-)

    SvarSlett